Jiří Krejčiřík (* 1989) se narodil v Brně, žije v Praze. Absolvoval pod vedením Františka Pelikána obor Produktový a průmyslový design na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara Západočeské univerzity v Plzni. Krejčiřík ve svém designérském přístupu dlouhodobě snoubí několik hledisek – důraz na řemeslo a jeho tradici, precizní zpracování a výrobu v tuzemsku a zejména adaptaci původních přístupů do současné autorské estetiky. V jednotlivých kusech nábytku, které jsou připraveny jen pro několik unikátních zhotovení, propojuje jak materiály, tak jejich vizuální zpracování a skrze tyto jednotlivé aspekty vytváří komplexní řešení nábytkových kusů. Takovým je například kabinetní oltář nazvaný Annin oltář, který vychází z historického nábytku přelomu 17. a 18. století. Jedná se o doposud nejvíce expresivní styl, který Krejčiřík v užitém designu představuje. Tento extravagantní solitér, který se skládá z patnácti zásuvek potažených sametem a kombinující dřevo masivního jasanu a jasanové dýhové kořenice, je unikátem nejen ve způsobu zpracování a výsledné estetiky, ale také svým záměrem. Sochařský kus nábytku je koncipován jako užitný objekt, do jehož zásuvek lze vložit nejrůznější sběratelské předměty a uchovat v nich tak to, co má pro každého uživatele či sběratele specifickou cenu a hodnotu. Kabinetní oltář je nejen kusem nábytku, ale ztvárněním ideje, jež klade důraz na výsostné estetické nároky a obrozuje důraz na řemeslné zpracování, autorskou estetiku a předávání nábytku skrze generace. Je oslavou objektu, který uchovává osobní předměty. S úspěchem byl představen na právě konaném Milan Design Weeku. Krejčiřík tímto solitérem projevuje syntézu jeho dosavadní tvorby, ve které se dlouhodobě věnuje designu skla, osvětlení a nábytku.